![spacer](../../graphics/se/spacer.gif)
|
![spacer](../../graphics/se/spacer.gif) Observatoriet för IT, lärande, kunskap och kompetens
![spacer](../../graphics/se/spacer.gif)
|
![vänster hörn](../../graphics/se/main_top_left_green.gif) |
|
![höger hörn](../../graphics/se/main_top_right_green.gif) |
![spacer](../../graphics/se/spacer.gif) |
![spacer](../../graphics/se/spacer.gif) |
![spacer](../../graphics/se/spacer.gif)
Observatoriet för IT, lärande, kunskap och kompetens
![spacer](../../graphics/se/spacer.gif)
![](../../dynamaster/extra/graphics/colors/xxxxxx.gif)
![spacer](../../graphics/se/spacer.gif)
42/2001 IT-satsningar på området läs- och skrivsvårigheter/dyslexi
![spacer](../../graphics/se/spacer.gif) Torbjörn Lundgren för IT-kommissionens observatorium för IT, lärande, kunskap och kompetens
![spacer](../../graphics/se/spacer.gif)
![spacer](../../graphics/se/spacer.gif)
|
45/2001 IT i Skolan - mirakelmedicin eller sockerpiller?
![spacer](../../graphics/se/spacer.gif)
![spacer](../../graphics/se/spacer.gif)
|
![line](../../graphics/se/dot_grey.gif)
Första sidan |
Det IT-rättsliga observatoriet
![spacer](../../graphics/se/spacer.gif)
|
![spacer](../../graphics/se/spacer.gif)
|
|
![höger topphörn](../../graphics/se/bg_top_right_green.gif) |
![spacer](../../graphics/se/spacer.gif)
![spacer](../../graphics/se/spacer.gif)
|